hanya kamu..

tiada bait kata
seindah budimu..
tak ku temu mawar merah
seharum kasih mu..
tiada yang lain yang aku inginkan..
hanya kamu..

Thursday, April 23, 2009

10 perkara org yg tag princess damia ( muslimah solehah)

  1. dia anak sulung kpd mak n ayahnya yg sgt sporting tuh..
  2. dia mmg cekgu paling cute dan paling lemah lembut kt sekolah tu.. lembut thp gaban.. nampak sgt aku ni brutal kalu jln sebelah dia nih.. heheh
  3. dia mmg muslimahsolehah yang menjaga peribadi n tutur katanya.. gua salute lu lah beb..
  4. dia adalah ketua kepada semua cikgu sains kat sekolah aku... n dia adalah kp yg paling best yg penah aku jumpa sbb tak penah susahkan aku walau aku s/u sains.. heheheh
  5. dia mmg bersuara lembut dan manja.. n krn tuah bdn dia da kena book utk jd emcee peringkt kebangsaan mei nih.. chaiyok chaiyok!!!
  6. dulu mmg selalu jd emcee tp skrg da pandai ngelak n da ada calon pengganti..
  7. dia seorang yang pendiam jgk la..ckp bila nak dan yg penting jer...tapi bila dh berckp..terlebih2 ramah plak...suka wat2 lawak sket2..dan suka ceria2... hehehe.. lebih kurang gitu la... (rahsia ko ada kt dlm poket aku.. jeng jeng jeng.. kena blanja aku la spy tak pecah lubang.. hehehe!!!)
  8. katanya penah bercita2 nk jd doktor.. tp nasib baik tak jd.. silap2 ada yg mati trus sbb tunggu doktor dtg melengang lenggok n jalan lemah gemalai gitu.. hehehehe
    ..
  9. dia da ada 3 org anak.. n aku puji dia krn menunjukkan sikap keibuan yg sgt bagus n sgt penyabar.. mmg solehah la... aku tak tipu...
amacam, puas ati tak ms?

1 comment: