hanya kamu..

tiada bait kata
seindah budimu..
tak ku temu mawar merah
seharum kasih mu..
tiada yang lain yang aku inginkan..
hanya kamu..

Thursday, April 23, 2009

10 perkara org yg tag princess damia ( bjorx)

1. dia mmg suka sgt baca buku n novel.. kehulu kehilir dia selalu dok usung bhn bacaan dia tuh..
2. satu aku tak leh lawan ialah dia rajin bca novel english.. mmg aku tak leh lawan.. setahun aku bca tak abis2.. heheh
3. dia mmg suka sgt travel, tak kisahla dalam malaysia ke luar ke..janji dia dpt g jalan. tu yg aku jeles gila tuh sbb tak dpt ikut.. hehehe
4. dia mmg suka exercise. swimming pun dia try gak walau asalnya dia tak reti.. tak pasal aku jd personal trainer dia.. huhuhu.. perasan aku nih!!
5. dia suka bancuh nestum masa kat sek aritu.. aku cuma amik bau je dr belakang.. kui kui kui...
6. dia mmg seorg pendengar yg sgt baik.. luah n ckp je la apa2 kt dia.. dia akan mendengar dgn setianya..
7. dia mmg suka mmbuat perubahan n kejutan.. aku mmg salute perangai dia yg berani tuh..
8. dia mmg suka gi makan dan lepak dengan kawan2.. tp time aku dlm pantang aritu, bkn main ligat korg g mkn n tgglkan aku.. cedih ni.. huaaaa....
9. dia mmg tak pandai nak membodek.. mcm aku gak la... kita serupaaa... hahaha
10. dia mmg suka bekerja dan orang suka ambil kesempatan mengkulibatakkan dia buat keja.. mcm mana org tk suka kt dia, bila suruh or mtk apa2, cpt aje dia siapkan.. tak terikut kt aku yg agak lembap nih.. hehehe

amacam bjorx.. aku da jawab dah.. ok tak..?

1 comment:

  1. hmmm....banyak masa lagi kita boleh gi makan, gi jalan...alah yang penting cari masa yang sesuai ..macam aku gi langkawi dengan cik farah...pasni kita semua geng hangjebat p lepak mana2...

    ReplyDelete