hanya kamu..

tiada bait kata
seindah budimu..
tak ku temu mawar merah
seharum kasih mu..
tiada yang lain yang aku inginkan..
hanya kamu..

Thursday, April 23, 2009

10 perkara org yg tag princess damia ( bh)

  1. dia adalah anak lelaki kesayangan abah dan mama adia.
  2. dia masihg bujang dan paling mude kat skolah tuh
  3. dia sudah popular di sekolah itu sejak hari pertama dia melapor diri kt sekolah. sbb dia ada sebut, 'jgn jadi melukut di tepi gantang'... huahuahua.. terkejut sume org.. trus cop dia bkn melukut dtepi gntang ..hahahah
  4. dia adalah cikgu sains kat sekolah aku. tkdg aku trdengar gak dia trjerit2 marah murid dia yg degil2 tuh.. tkejut2 gak aku..
  5. dia mmg seorang yang bersuara bagaikan halilintar, takde masalah nak memekak sepelaung jauhnye... kalu tak caya cuba dok kt sekolah tu 30 min.. konfem leh dgr suara dia yg kuat tuh kt dlm kelas..
  6. dia mmg seorang cikgu yang ambitious...kuat berangan, kritikal thinker (kononnya ler... huhuhu)
  7. dia mmg seorang yang nampak sombong, kerek n agak nyampah utk dipandang saat ptama kali bkenalan dulu tapi sebenarnya seorang yang mesra alam flora.
  8. dia yg menjebakkan aku utk menyertai dunia blog memblog nih.. tima kaceh..
  9. katanya dia belum ada aweks.. aku cuba percaya walau agak ragu.. hehehe
  10. aku hormati dia sebagai cekgu yg dedikasi, rajin, komited, sofistikated n segala ted lah.. ko mmg bagus... teruskan usaha anda..

1 comment:

  1. ait...hazren hang ni nampak sombong, kerek n agak menyampah bila pandang kali pertama....betui ka? ahahhahah.....

    ReplyDelete